Kleine lettertjes

‘Kleine lettertjes’ brieven proberen we zo veel mogelijk te vermijden bij JE Uitvaart. Echter bovenstaande vragen wij wel een juiste communicatie.
Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan mag het terug worden gebracht / gezonden. U ontvangt dan uw geld terug. Natuurlijk zijn er wel een paar spelregels.
De verkorte beoordeling van een product kan worden teruggezonden ligt bij JE Uitvaart.

Wanneer nemen wij een besteld product niet retour?

  • De verpakking is geopend en het product kan niet meer verkocht worden.
  • Het product is te laat afgeleverd door de ‘postbode’ terwijl deze wel op tijd wordt aangeboden voor verzending.
  • Het product is speciaal voor u gekocht. Heel vaak zijn dit producten die zijn uitgedrukt als “Beschikbaar via nabestelling” oid.
  • Bestellingen die worden geplaatst met informatie die onjuist zijn (bewust of onbewust) kunnen nooit worden teruggezonden en/of hiervan worden geen gelden gerestitueerd. (Denk hierbij aan foute adressering, onjuiste opgave nummer van Koophandel, enz.) 

Welke kosten worden nooit vergoed?

  • Verzendkosten
  • Kosten om een ​​product retour te sturen

Heeft u twijfels over het product dat voor u geschikt is? Kom dan bij ons langs om het product te bekijken, de koffie / thee staat klaar.

Zie ook de  algemene voorwaarden  en de  privacyverklaring .

Wilt u weten wanneer wij aanwezig zijn? Neem dan contact met ons op, of vul het contactformulier in .

kleine letter lettertjes vraag